Besökare

torsdag 9 juni 2016

Work It Out

 Det var någon som frågade om jag mest körde konditionsträning nuförtiden, men så är absolut inte fallet. Jag har ju kämpat i 3 år med att bygga bra ben och jag är som några av er vet otroligt fokuserad i gymmet. Målet med gymträningen är dels att bibehålla en stark kropp, men också att fortsätta att jaga den där X-formen som faller mig så mycket i smaken. 4 intensiva pass i veckan ligger på jag i nuläget och har inte för avsikt att varken öka eller minska den mängden. 
Igår var för övrigt jag och en av ägarna i Stockholm på ett väldigt intressant möte med en av de absolut största profilerna inom vår bransch. Det är så inspirerande att träffa sådana människor och det är otroligt härligt att se att superstora ikoner kan vara så jordnära. Vem ikonen är, låter jag i nuläget vara osagt, men oavsett utgång av mötet, så kommer jag utan tvekan att återkomma om personen, eftersom denne är en fantastisk människa att inspireras av. 


Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar