Besökare

söndag 12 juni 2016

Familj, Fotboll och Jobb Weekend

 Jag tycker ju väldigt mycket om fotboll som många av er vet, så nu när EM har dragit igång svävar jag näst intill på moln. 2-3 matcher om dagen i en månad och det jag sett hittills har varit riktigt underhållande. Förutom Sverige, ligger ju England väldigt nära hjärtat i och med att United har 3 spelare där. Jag följer även Tyskland, eftersom jag många gånger hejat på dem tillsammans med tyska vänner när vi varit i Egypten och eftersom Lagerbäck har lyckats leda Island till EM, följer jag även dem. Spanien tittar jag på för att det är hög klass på många spelare och vi kom på idag att vi nog gärna vill se Turkiet också, eftersom vi har en lägenhet där. Innan Em drog igång, så tippade jag att Frankrike skulle ta guld, så egentligen vill jag även följa dem. 

Ni förstår att det blir en hel del fotbollskvällar framöver här hemma!

Bortsett från fotboll, så gick jag även igenom en hel del prototyper igår. Hoodien på bilden behöver en del småkorrigeringar, men God Damn vad jag älskade den! Jag kommer utan tvekan att bo i den och de supersköna tillhörande pantsen (ej på bild) framöver...

Idag har vi varit ute hela förmiddagen. Långpromenad till inte bara en, utan två lekparker blev det idag. September varvade med att gå, springa och åka vagn. Energin i den kroppen går som sagt var inte av för hackor. Det är också roligt att se hur hon utvecklar både motorik och mod i sin lek. För att inte tala om alla lustigheter hon säger. Hon får oss att skratta rakt ut flera gånger om dagen, som idag när vi gick uppför en lång back och jag drog henne i vagnen: 

"Kämpa, mamma! Kämpa!"
"Jag gör ju det!"
"Nä, du kan bättre!"

Jag gillar hennes inställning...

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar