Besökare

onsdag 22 juni 2016

Träningsstopp

Nog är det typiskt: När man älskar morgoncardion och styrketräningen går super, så ska man dra på sig en förkylning. Inte heller en sådan där Carro-förkylning där man däckar totalt ett par dagar för att sedan vara helt tillbaka på fjärde dagen, utan en långdragen historia. Tillräckligt frisk för att fixa alla vardagssysslor, men tillräckligt dåligt för att vara tvungen att vila och känna sig allmänt matt. Trappor känns långa, det är långt till fötterna när man ska ta på sig skorna - you know the feeling tror jag. 

Jag är dock tillräckligt frisk för att vara supertaggad inför kvällens matcher. Först Island och sedan Sverige. Känns lite som en uppvärmning inför den stundande midsommaraftonen, där man nu lovar upphåll och godkänd temperatur (här uppe nöjer vi oss numer med 19 grader, sorgligt nog...). 

Jag hoppas vara tillbaka i löparskorna senast fredag, annars kommer jag nog att klättra på väggarna. Beträffande träning och förkylning, så höjer jag aldrig pulsen när man har känningar i halsen, eftersom en infektion då lätt kan sprida sig.

Love,
Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar