Besökare

söndag 29 maj 2016

Bockar av en bra vecka!

Trots en intensiv vecka, lyckades jag skrapa ihop 4 styrkepass och 4 cardiopass den här veckan. Efter att ha kört lite på måfå på gymmet nästan hela året, så kör jag nu efter ett mer välplanerat schema på gymmet. Innan jag kliver in, vet jag nu exakt vad jag ska köra och det kan på sätt och vis vara skönt, att slippa tänka när man väl är på plats. 
 Löpningen har känts riktigt bra den här veckan. Jag tänker mer och mer på hållningen och strävar efter bra core-kontakt. Igår gjorde jag bland annat årets snabbaste kilometertid, trots att jag inte ens försökte springa snabbt. Det är ett bra tecken!

Även den här helgen, hanns det med lite active lifestyle workout. Sådan som primärt inte är avsedd för min egen träning, utan för att September ska få leka. Den långa omvägen till lekparken och sedan praktiserade jag lite häng- och greppstyrka i lekparken. Bådadera är en smärre katastrof, men tanken är att kroppen till skillnad från nu, ska kännas förhållandevis lätt i relation till min styrka. Det där med att hårt arbete lönar sig, ni vet. 

För övrigt har det varit en ganska stökig helg på Kina-fronten, vilket i och för sig var ganska väntat. Vi har inte bara haft atleter i Sydafrika den här helgen, i London pågår nu en stor tävling där vi har flera ambassadörer som tävlar. Imorgon väntar bland annat ett trevligt planeringsmöte med en lokal gymtjej och på det stora hela så är det högsta växeln på jobbet just nu. 
("Det har det varit sen i augusti", påminner maken ;) 

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar