Besökare

onsdag 11 maj 2016

A Taste of Summer

När vi landade i Stockholm i lördags, möttes vi av ett fantastiskt högsommarväder. Med tanke på hur få sådana dagar det var under hela 2015, åkte vi ut till mina föräldrar i skärgården på söndagen och gick All In Summertime. 
Vi uppnådde 22 grader i skuggan, men eftersom det var vindstilla så kändes det varmare. Vattnet var dock iskallt, eller närmare bestämt 9 grader. Det hindrade inte mig från årets premiärdopp. September nöjde sig med att doppa fötterna. 
 Som sig bör en sådan fin sommardag, fikade vi solen, grillade, åt efterrättspaj och jag drämde till och med till med ett glas vin mitt på blanka dan. Jag menar, tänk om det mot all förmodan skulle vara årets sista riktiga sommardag, då måste man ju verkligen leva den till fullo! 

Det finns egentligen ingenting som går upp mot sådana här sommardagar i Sverige. Problemet är ju bara att de är så få och oberäkneliga. Fick jag och September bestämma skulle varje dag se ut så från första maj till sista September!

Love,
Carro 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar