Besökare

söndag 3 april 2016

Jävligt Onödigt...

 Igår kände jag mig helt bra. Första dagen av 20 som jag varken använde alvedon eller nässpray och började känna sug efter träningen. Lätt konditionsträning skulle tydligen vara bra för slemhinnorna, så jag begav mig idag ut på 5 lätta kilometer. Pulsen under kontroll. Långsamt tempo. Enligt regelboken, tyckte jag. 

När jag joggat klart kom bakslaget direkt. Yrsel och illamående. Från att ha mått som en prinsessa under joggingturen till att må ganska dåligt (milt sagt). Jag som alltid är så noga med att inte träna när man är sjuk, så är det bara att krypa till korset och inse att jag har varit sjukare än jag erkänt för mig själv. Nu är jag tillbaka på smärtstillande igen och alla tankar på ens lätt träning har lagts på hyllan tills jag är i mål med penicillinkuren. 

Gör om Gör rätt!

Love,
Carro 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar