Besökare

fredag 1 april 2016

Badmode

Härom veckan slog det mig att jag "bara" hade köpt 3 bikinis i år och INGEN av dem var till mig. Efter intensiv googling hittade jag en sajt som dels försåg mig med klänningarna som jag skrev om tidigare, samt kläderna i det här inlägget. De sistnämnda anlände idag och God Damn vad nöjd jag blev. Jag har inte köpt en bäddräkt på över 20 år och vet visserligen inte om jag kommer att använda den här heller, men jag tycker att den var galet snygg i alla fall.
 Jag hade också beställt en bikini och den var verkligen sååå läcker och ganska unik i dess design. Underdelen satt visserligen riktigt illa, men får jag bara blir frisk och kunna börja träna igen, så tror och hoppas jag kunna använda den i sommar. 

Apropå att bli frisk, så är jag fortfarande väldigt dålig. Idag försökte jag gå utan smärtstillande, men jag klarade mig bara till halv nio. Jag fick även plocka ut 30 ytterligare penicillintabletter. 60 gram penicillin mot 1 bihåleinflammation - utgången borde vara solklar. Mellan varven är jag dock riktigt pigg och hinner då lagom börja planera hur jag ska komma igång med och trappa upp träningen... så kommer bakslagen. Trötthet, feberkänsla, smärta och äckligt infekterat snor forsar ur mig. 

Well Well...
Nu är det i alla fall fredag och solen skiner. Vi ska på middag hos mina föräldrar. 

Önskar Er Alla en Härlig Fredag!!!

Love,
Carro 




1 kommentar:

  1. Mors..Snyggt..Fan också att du inte blir bra,bihålorna kan jävlas ordentligt...
    Jag tror att Storskraken impade på honan,han gjorde dessa krumbukter framför henne flera gånger..Haé Kram.

    SvaraRadera