Besökare

tisdag 12 april 2016

Gym + Cardio

Lunchpasset idag blev en skön kombo av bröst, biceps och avslutningsvis mage. Passen känns roliga och jag fortsätter att fokusera mindre på tunga vikter och mer på 100% kontakt i varje repetition. Inget lämnas åt slumpen. Allt fokus på precis den muskelgrupp som tränas i övningen. Varannat gympass blir överkropp och varannat blir underkropp, med noggrant utvalda övningar för specifika syften. Mage/core kör jag nästan varje pass, då jag försöker få bukt med ryggen som har småkrånglat lite i flera år nu. 
 Imorse vaknade jag för ovanlighetens skull före klockan, redan halv sex. Jag passade då på att slänga på mig kläderna och bege mig ut på årets första morgonjogg. Temperaturen är konstig såhär års. Igår låg jag i bikini på altan och imorse hade jag egentligen behövt vantar. Himlen var i alla fall blå och luften frisk och det ger en alldeles särskilt energi som sitter i hela dagen.

Love,
Carro 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar