Besökare

onsdag 27 april 2016

Bygga en Stark Kropp

Jag befinner mig just nu i ett riktigt skönt träningsstim just nu. Gymträning känns verkligen bra och mitt upplägg verkar vara perfekt för mig. Ett av mina mål är att känna mig stark i förhållande till min vikt. Kunna näst intill flyga upp och ner på dipsräcket. Känna att kroppen är stark när jag springer. Inte tung. 
 Och apropå tung, så hade vi #tisdagsterror på lunchrasten igår. Den här backen ser ju inte så farlig ut, men den dödar all ork och får hjärtat att slå hårdare och snabbare än vad man tror är fysiskt möjligt. Som den vise mannen sa, det som inte dödar - det härdar...
 Jag har tidigare hyllat den bra skidåkningen som Söderhamn bjuder på och det gäller även löpning. Jag bor precis vid en jättefin naturstig som ligger i anknytning till tre små sjöar och vid längdskidområdet ligget den så kallade "Alirs öga", som fungerar som pulkabacke för de djärva och som teknikträning för många andra. Även där uppe har man en viss utsikt över staden, vilket faktiskt underlättar lite när det känns som tuffast i löpsteget. 

Love,
Carro 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar