Besökare

söndag 24 april 2016

Helgbestyr

En liten söndagshälsning från familjen Öberg innan vi börjar ladda upp för en ny vecka. 
Helgen har varit riktigt bra; en hel del jobb, men även en tur till Gävle för shopping, familjemys, gymträning och löpning. Vädret har varit helt knas, med rejält snöfall ena minuten och strålande sol nästa minut. Idag har vi till och med kunnat sitta ute och sola i badkläder på altanen och September har hållit låga sedan klockan 6 imorse. Hon är inne i en halvjobbigt period så hon flera morgnar har vaknat redan vid femsnåret, men trots det somnar senare än vanligt på kvällen. Det är antagligen ljuset som stör hennes sovrytm, men vi håller tummarna för att hon kommer in i den snart igen.
Jag köpte bland annat ett par nya joggingskor när vi var och shoppade. Jag slängde upp den här videon på Instagram tidigare idag. Det tog mig drygt 32 år att förstå hur man knyter träningsskor på rätt sätt, så jag antar att någon av er som läser det här, inte heller har koll på hur man ska knyta de översta hålen. Måste också säga att jag gillar intensiteten på löparpjucksen och eftersom de inkluderar  nästan alla färger, så blir de lätta att matcha till träningskläderna. 

Jag avklarade även årets första löparmil idag och det kändes riktigt bra dessutom. Visserligen i lågt tempo, men ändå... Nu blir det löparvila till tisdag, då jag förväntar mig ett helvetiskt intervallpass igen. 

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar