Besökare

onsdag 9 mars 2016

Stjärnorna avlöser varandra...

En del av mitt jobb omfattar kontakt med diverse fitnesstjärnor runt om i världen. Jag har tidigare nämnt James Alexander Ellis och förra veckan berättade jag om Lauren Abraham. Igår spenderade jag delar av kvällen med Lauren, för att sen fortsätta ett långmöte med en annan stjärna och hennes två (!) managers klockan tio. 

Vad som gör en fitnesspersonlighet till en stjärna eller inte, är det svårt att riktigt sätta ord på, men när man pratar med dem märker man att det har något utöver det vanliga. De har ofta jobbat hårt och dedikerat och i de här fallen så inspirerar de inte bara tusentals, utan miljontals människor världen över. 

Även ikväll väntas möte och den här gången med Justine Moore på bilden. Hon är inte bara personlig tränare, inspiratör, har en egen fitnessapp mm, utan hon är även NPC-domare. Jag ser fram emot ett spännande möte, även om jag gärna skulle vilja lägga mig och sova redan nu, eftersom jag är så trött...

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar