Besökare

lördag 5 mars 2016

Familjefys & Familjemys

 Idag hade September bestämt träff med sin kompis Tilde och hennes mamma och mormor på stadens lekland, så då passade jag och Älskling åter igen på att köra ett pass på gymmet tillsammans. Gymmet ligger precis intill leklandet, så annars brukar vi turas om att träna medan September leker. 
Det blev bröst, lite armar och lite mage följt av en längre stretchingsession. Jag var lite trött i kroppen eftersom jag var ute på längdskidor imorse. Det var en dimmig morgon, men en otroligt skön tur, då temperaturen låg kring nollan och spåren var helt nydragna. 

Nu softar hela familjen i vardagsrummet. 
Jag samlar på mig lite extra energi, eftersom jag ska iväg och sjunga ikväll, vilket var länge sedan. Uppdatering från gigget kommer imorgon.

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar