Besökare

lördag 12 mars 2016

Dress Up

Ni som har kikat in här några gånger, även längre tillbaka i tiden, vet att jag har två stora shoppingpassioner: Klänningar och bikinis. 
Häromveckan slog det mig att jag hade köpt 3 bikinis i år, men INGEN till mig själv. 
Jag satt mig därför och började leta i online-djungeln och hittade en sajt där det fanns otroligt fina bikinis... och klänningar. Igår kom det första paketet innehållandes 3 perfekta klänningar. 
"Mamma varför har du dom där skorna på dig?" frågade September förundrad 
Cocktailklänningar måste alltid provas med skor till för att få den rätta känslan. Jag förklarade det för September, men hon kollade bara på mig som om jag var ett UFO. 
 Älskling däremot, han är van vid det här laget... 

Nu håller jag tummarna för att mina bikinis hinner komma innan vi åker till Egypten på torsdag. 

Love,
Carro 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar