Besökare

tisdag 30 juni 2015

Terrific Tuesday

Den där hårdträningen som jag hade tänkt köra som slutspurt inför Turkiet-resan går inget vidare. Jag drar fortfarande på en förkylning som inte vill släppa helt. Det som främst påverkas är att det inte blir någon morgoncardio, men jag har kunnat avklara två gympass den här veckan vilket kan adderas till de fem jag körde förra veckan. Tyvärr är det förbränningsträningen som jag främst behöver just nu, men det är ju bara att vänta ut det hela. 

För att få någon sorts rätsida, så blir det lite lättare luncher nu. Mixen vattenmelon och Jordgubbs-/Rabarberkvarg är en riktig succé!

Vi sitter åtminstone inte stilla om dagarna. Idag körde vi en repris av gårdagen och besökte de två lekparkerna. 

Det var en del moln, men mellan dem stekte solen på rejält trots att det blåste nordvästan. Först imorgon ska den riktiga värmen komma sägs det. 

Efter den första lekparken tog vi en fikapaus, så att vi fick energi till att spela lite basket. 




Om två timmar väntar nu EM-finalen och jag är väldigt taggad. Jag sticker ut hakan och säger 2-2 och att Sverige sedan kniper guldet på straffar. 

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar