Besökare

onsdag 1 juli 2015

EM-GULD!!!

Jag var inte alls fel ute när jag igår tippade fotbollen. Förutom att det inte blev några mål i matchen, blev det ju en otroligt hedersam vinst efter straffarna. Det går inte att sätta ord på känslan när sista bollen räddades och att döma av uppdateringarna på Facebook, var jag långt ifrån ensam.

Idag började vi som vanligt dagen med lekparker och vid lunch åkte vi sedan ut till mina föräldrar. Molntäcket sprack upp och det blev riktigt fint väder. 3 gånger hoppade jag även i havet, som hade stigit till blygsamma 15 grader. Det är i kallaste laget...

Nu har vi höga förhoppningar på de kommande två dagarna. Man pratar om temperaturer kring 30 grader. Det är ljuv musik i mina öron och apropå musik, så ska jag gigga på fredag. Det är utomhus i riktigt fin miljö vid havet, så det ser jag extra mycket fram emot nu.

Love,
En mobilbloggande Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar