Besökare

måndag 11 maj 2015

Prefekt Start på Veckan

Den här måndagen har verkligen kickat igång veckan på bästa sätt.  Jag inledde dagen med en timmes promenad under en klarblå himmel. Solen ger så mycket energi, särskilt efter den extremt dunkla och regniga gårdagen. Löpturen i spöregnet igår gick förresten bättre och jag hade nog presterat en finfin tid om jag inte hade vrickat till foten vid 3,5 km. Det gjorde ruggigt ont och jag haltade i svår smärta i några hundra meter. Sedan släppte smärtan snabbt och jag kunde springa fullt ut den sista kilometern. Extremt konstigt och även om jag har känningar i foten, var den inga som helst problem vid dagens promenad.

Efter en lång dusch efter dagens morgonpromenad, gick jag sedan ut och satt mig i den värmande solen på altan, drack kaffe och inväntade tre kollegor. Vi jobbade hemifrån idag och bara att gå omkring i mysbyxor hela dagen, påverkade veckostarten extra positivt. På jobbfronten avklarade vi ett gigantiskt och intensivt arbete och när vi avrundade klockan halv fem, kunde vi vara riktigt nöjda med det vi åstadkommit.

En bra start på veckan är så skönt, för måndagen lägger ribban för resten av veckan. Att umgås en heldag med trevliga och duktiga kollegor är också ytterst energiåtergivande såklart.

Love,
En mobilbloggande Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar