Besökare

söndag 17 maj 2015

Livsnjutaren Checkar Ut Ett Par Dagar

Igår var vi på middag hos mina föräldrar. Vi åt gott och drack gott och September visade sig från sin bästa sida. 

Det var iskyla i luften och det är nästan omöjligt att förstå att vi kanske kommer att kunna sitta på altanen och äta middag om en månad. 
För ögat är dock skärgården väldigt somrig redan nu. 
I morse låg vi allihopa i sängen ganska länge. Det är så skönt att slippa stressen som annars råder varje vardagsmorgon. Då vill man ju att September ska få sova så länge som möjligt och sedan bär det nästan alltid raka vägen av till dagis. 
Jag begav mig sedan ut på en springtur. Jag testade på asfaltslöpning idag och det känns fortfarande bra i hälsenan, som tidigare ömmat och varit rejält svullen. 

När jag kom hem från löprundan mötte den här solstrålen mig i fönstret.

Resten av dagen har vi tagit det ganska lugnt och hunnit med både en film och Manchesters sista hemmamatch för säsongen. September slängde in handduken redan tjugo över sex, vilket innebär bra förutsättningar för en helvecka på dagis. 

Efter fyra riktigt sköna dagar med familjemys, massor av träning och ännu mer god mat och dryck, är det kanske ganska bra med en vanlig vardag imorgon igen. Man behöver köra med strikta rutiner ett tag, för att man sedan ska uppskatta livsnjuteriet fullt ut.

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar