Besökare

fredag 20 mars 2015

Fabulous Friday

Det är ingen vanlig fredag idag. För det första åkte jag hemifrån kvart i sju för en heldags föreläsning i Hudiksvall. På fötterna hade jag dagen i ära olika strumpor och jag är positivt överraskad över att det är så många som Rockade Sockorna idag. Före elva gick vi ut för att beskåda den upphajpade solförmörkelsen. Vilken besvikelse det var - tills någon räckte mig en svetsmask och jag kunde se hur coolt det faktiskt var. Jag försökte fota genom masken, men det fungerade inte och månens konturer försvann.

Strax före fyra rullade jag vidare norrut med destination Södra Berget i Sundsvall.  Här har jag riggat upp i intilliggande Skogskojan och sitter nu med en fantastiskt utsikt i restaurangen och varvar ner efter en lång, men väldigt trevlig dag. Om knappt tre timmar ska jag vara omladdad och  påbörja kvällens underhållning för ett slutet sällskap.

Love,
En mobilbloggande Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar