Besökare

onsdag 18 mars 2015

Kokalolasosfofinontot

Kokalolasosfofinontot
Mars är släktens stora födelsemånad. 
I lördags var vi på kalas hos Septembers småkusiner. Både Lo och Leia lyckades med bedriften att pricka in den 14 mars och vi bjöds på Frostfina och Monster High-läckra godsaker. Allt var pimpat med stor omtanke enligt tjejernas teman. 
Med sig hem fick September inte bara en fullproppad mage, utan även massor av kläder och den här cykeln. Hon älskar den, även om hon ännu inte har kommit underfund med hur man trampar. 

Igår var det min födelsedag, den 32:a i ordningen. Som trogen Facebook-brukare kom det in en nästan ofattbar mängd grattishälsningar. Jag klickade igenom varje hälsning och jag tackar allra ödmjukast för att så många människor tog sig tiden att skriva en rad. 

PUSS PÅ ER ALLA!
Blommor från min älskade make...
Mars är ju inte bara födelsedagarnas månad, utan även den månad som inkluderade den allt mer uppmärksammade Internationella Kvinnodagen. När jag klickade igenom alla grattishälsningar passade jag på att screenshotta när jag fick in 4 härligt inspirerande och starka kvinnor på en och samma bild. 

Love,
Carro 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar