Besökare

tisdag 24 mars 2015

Challenge 63

Tiden svischar förbi och trots soldatdisciplin och ett välplanerat schema, hinner jag inte med allt jag skulle vilja. Närmsta tiden har jag dock plockat bort både musikjobb och föreläsningar och hoppas därmed att få ihop övrigt.

Efter en riktigt fin helg med jättetrevligt  kalas hos Septembers bästa kompis Manda i lördags och en skön seger mot Liverpool i söndags, drog jag igår igång veckan med Challenge 63. Halv sex på morgonen stapplade jag ut i garaget, besteg crosstrainern och dunkade av 40 minuter intervallpass. Det var såklart svettigt, men själva konditionen känns stabil.

9 veckor kan tyckas länge, men den här tiden på året går det bra. När temperaturerna kliver över 5 plusgrader blir det en hel del cardiopass utomhus på morgnarna. Det är underbart att hänga med vårens utveckling på nära håll och jag tycker nästan att våren själv brukar uppskatta att hänga med MIN utveckling på nära håll.

Love,
En mobilbloggande Carro på crosstrainern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar