Besökare

torsdag 26 mars 2015

Just typiskt...

Det händer många av mina klienter och många i min bekantskapskrets och nu även mig. Efter att ha hållit mig frisk och pigg när schemat varit naughty och resten av familjen gått sjuka i flera veckor, blev det till slut min  (o)tur. Just typiskt när det är mindre jobb och en träningssatsning påbörjad.

Jag var frusen igår kväll, men pigg imorse, så jag drog ut på ett intervallpass vid halv sex. Förrädiskt. På jobbet kom sedan förkylningen successivt och sista timmen orkade jag knappt sitta upprätt. 38,2 graders feber kan tyckas löjligt, men för en kallblodad tjej som vanligtvis ligger på 36 eller lägre, innebär det att jag är däckad. Ungefär som en man som är förkyld.

Jag ligger redan nerbäddad för natten nu klockan åtta och hoppas att jag återhämtar mig lika snabbt som jag blev sjuk.

Love,
En mobilbloggande Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar