Besökare

söndag 8 februari 2015

Wonderful Winter Day

Gårdagen var en riktigt härlig dag. Enligt planen blev de först en tur i längdspåret. Jag fick hjälp med tekniken av en professionell kollega i fredags. 15 minuters genomgång och skillnaden är enorm. Det börjar till och med att likna skidåkning nu. 


Därefter begav sig jag och Fröken Charmis ut med snowracer. Trots att det var lite sand, kunde vi åka ganska snabbt i en backe i närheten där vi bor. När vi kom in vankades det sedan våfflor. Det har nästan kommit att bli en vinterklassiker här hemma, för det är ju så otroligt gott med varma våfflor efter att ha varit ute i snön.

Liksom de flesta andra såg vi på Melodifestivalen igår kväll. Eftersom det kommer en hel del Mellolördagar framöver gör vi det klart redan nu: 

Om man inte bidrar till röstningen har man ingen rättighet att klaga på resultatet. 

Det är precis som med politik. Röstar man inte, får man inte heller klaga på politiken.
För övrigt tyckte jag att programledarna var oerhört duktiga och låtarna var riktigt bra. Låten "Pappa" hade jag klarat mig utan, men annars så tycker jag att det ska bli trevligt att höra alla låtar på radio framöver. Jag håller med om att Molly var väldigt duktig på att sjunga och att låten var bra, men framträdandet var tråkigt. Till skillnad från Saade. Bra party där och får vi se lite bättre outfit på dansarna på finalen så är det helt klart Europa-klass. Varje liten detalj måste vara 100%.

Love, 
Carro




1 kommentar:

  1. Oki,jag kollade också på Mellon,,tyckte nog att Saades låt låg aningen över dom andra,Mollys låt var bra,,Jessicas kändes som man hört den förut..Haé bra i skidspåret..Kram.

    SvaraRadera