Besökare

lördag 7 februari 2015

Första Veckans Kickstart


Som jag skrev i måndags, påbörjade vi en liten kickstart i måndags. Ett projekt som omfattar 3 veckor för att räjsa fitnessnivån något steg.


I och med att jag, som ni vet, har slitit hårt i skidspåret den här veckan har jag även kompenserat med lite högre näringsintag än först planerat. Framför allt har jag ätit mer gröt. Det verkar ju gå hand i hand med skidframgångar... *harkel*

Resultat då? 
Minus 4,4 kilon på vågen. 
Bättre än väntat även om själva grejen med kickstarter är att man ska se ett snabbt resultat. Som alltid handlar det mycket om vätska första veckan, men det är lika motiverande för det. 
Målet blir nu att tappa sammanlagt 6,5 kilo under den här kickstarten. Jag känner mig redan piggare i kroppen och ska idag nyttja den energin åt massor av bus med September, lite skidåkning och ett pass på gymmet. 

Hoppas ni får en fin lördag! 

Love, 
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar