Besökare

söndag 1 februari 2015

Gårdagskväll i Alfta

Igår var jag och spelade i Alfta. Det var en hel del folk som hade trotsat snöovädret och det blev en trevlig kväll.
Innan jag åkte iväg, kändes det "sådär" med tanke på vädret, men vägarna var i ganska bra skick. Jag har gjort åtskilliga resor mitt i natten i oväder som har varit väldigt mycket värre än gårdagsnatten och förlitar mig bra på min egen körförmåga. Däremot har jag på senare år börjat känna större obehag över mina medtrafikanter. Både körförmåga, rattfylla, drogpåverkan och om personerna över huvud taget har körkort. Det spelar ingen roll hur många mil jag har kört i hemskt väder, dem kan jag inte kontrollera.
Idag väntar en skön söndag. Vädret har lugnat ner sig, så det blir nog en tur ut med September och snowracern. Ett pass på gymmet ska jag nog hinna med också.

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar