Besökare

torsdag 1 januari 2015

Nyårsafton 2014


Årets sista dag blev verkligen en väldigt fin dag; fylld med skratt, kärlek, vänner och familj.

På dagen åkte vi hem till familjen Jonsson/Fredin där det vankades 60-årskalas. Det var väldigt trevligt, särskilt eftersom jag inte hade träffat flera av dem på länge. September, som sovit väldigt knackigt de senaste nätterna, körde ändå gasen i botten med en tre år äldre dagisbekanting. De påbörjade nyårspartyt i bastun och körde förstklassiga discomoves där inne på bänkarna. 
På kvällen svidade vi om från discodolls till festfina, då mina föräldrar kom på besök. 
Riktigt god förrätt
Ingen vidare bra bild, men vi (Älskling) lyckades pricka in årets bästa oxfilé på självaste nyårsafton. 
Enligt nyårstradition grillade männen på altan.
Till efterrätt käkade vi en chokladcheesecake med chokladtryffel och jag kan nog säga att det var den godaste efterrätten som jag någonsin åstadkommit. 
Bubblet intog vi medan vi spelade Nyårsbingolotto. Inga vinster, men väldigt mycket skratt och tokerier. Lagom när jag och Älskling skulle släcka lampan vid klockan ett, kom September tippande på tå och till slut hann klockan bli halv tre innan vi dunade. 
Nytt år känns alltid positivt pirrigt i kroppen. Liksom de flesta människor, har även jag en hel del tankar inför det nya året, men det tar jag vid ett annat tillfälle. Nu ska jag bara fokusera på att få en riktigt trivsam start på det här året.

Önskar Er Alla Ett Riktigt Gott Nytt År!

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar