Besökare

måndag 29 december 2014

Familjefesten - Del 2

För mig och de andra utmanarna är Familjefesten främst en tävling. Vi vill spöa de topptränade TV-atleterna och adrenalinet bubblar i oss. Egentligen så är dock Familjefesten främst en underhållning med stort fokus på alla härliga barn på arenan. 
Pansar bjöd verkligen på sig själv till tusen.
Ni vet väl om att Pansar har en inspirerande blogg där han lägger ut massor av bilder från både privatlivet och alla olika event han deltar i.

Han har även startat ett eventbolag där man kan hyra in en Gladiator, för att garantera sig om en folkanstormning oavsett vilket arrangemang man anordnar.
Jag kan tänka mig att han drog på sig en hel del blåmärken när barnen stormade arenan.
Bild lånad härifrån 
Som sagt en grymt skön känsla att sänka Athletic Fitness- och Body Fitnessstjärnan Amazon.
 Linnea stod emot riktigt bra mot Bullet i brottningen. 
 Robban brottade ner Pansar.
 Sofia körde sin helt egna taktik i attackbollen och hoppade upp på Bullets rygg.
Det här leendet speglar den härliga personligheten som jag beskrev igår.

 I pausvilan chillade vi med lite basketstraffar.
 Där fanns det bara en talang och det var såklart en av Sveriges få proffspelande damer...
Vilket uppgörelse som låg bakom denna brottningsduell vet jag inte, men starkt att hoppa ner från publiken och ta sig an Pansar. 

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar