Besökare

torsdag 13 mars 2014

What it's all about

Såg ett riktigt bra citat på någon av de sociala medierna häromdagen:

"Fitness is not about being better than everybody else, it's about being better than what you used to be"

Det förklarade mina tankar helt perfekt, särskilt nu när de bara är två veckor kvar till tävling och många frågar hur det kommer att gå. Det går egentligen inte att förklara för någon som inte är väl insatt i tävlingskarusellen. För just nu vill jag bara ro allt i land. Fortsätta att genomföra min deff enligt punkt och pricka. Dunka av bra träningspass. Bestiga scenen lördag den 29 mars och få känna stoltheten över att jag fixade det - igen. Trots att jag egentligen är en genuin tävlingsmänniska, så är inte placeringen det viktigaste.

Att tävla i Fitness är framförallt en tävling mot sig själv och det går himlarns bra just nu...

Love,
En mobilbloggande Carro

1 kommentar:

  1. Grymt fin form!
    Du har verkligen haft en otrolig utvecklingskurva i vinter! Härligt jobbat!

    SvaraRadera