Besökare

fredag 14 mars 2014

Hårdaste träningsveckan någonsin

Jag har faktiskt aldrig tränat så hårt som jag har gjort den här veckan. Därför har jag även varit halvt paj och somnat klockan nio varje kväll.

Människokroppen klarar av väldigt mycket träning; se bara på elitskidåkarna. Skillnaden här är att energiintaget är kraftigt reducerat.

Det handlar inte längre om hälsa i slutet av en tävlingsdiet; då handlar det främst om att ha en vilja av stål. För att få vardagen att fungera, gäller det att fokusera. Hemma är jag fru och mamma. På jobbet är det jobbet som gäller. På gymmet är det bara träning i huvudet. Jag är bra på att hålla isär saker och ting. Det är nog ett måste om man lever som jag gör...

Däremot sticker jag inte under stolen med att jag längtar efter semester, sol, bad, All Inclusive och 100% familjemys...

Love,
En mobilbloggande Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar