Besökare

söndag 10 februari 2013

"Luke, I'm your father..."

Ja, det är så vårt lilla energiknippe låter just nu; som Darth Vader. Budskapet om att man ska ta det lugnt och vila när man är sjuk, tycks inte ha nått September.

På tisdag har vi tid på BVC och om det inte är bättre hoppas jag att läkaren kanske kan skriva ut något som gör hennes hals bättre. Just nu är det jobbigt att äta och jobbigt att andas och inte blir det bättre av att hon busar upp sig själv så att hon blir otroligt andfådd...

Love,
En mobilbloggande Carro

5 kommentarer:

  1. Krya på dig September! Så tråkigt när de är sjuka..

    Tack! :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Men va jobbigt att hon är sjuk er lillplutta :-( Hoppas hon blir bättre snart!
    Jag provade celsius jag med, riktigt bra:-) Synd att de är så jefla dyra bara:-( Så jag brukar ta en berocca ibland oxå, inbillar mig att det är bra iaf;-)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Uscha, Hoppas hon snabbt kryar på sig eller att ni kan få något mot det på tisdag!
    Hoppas ni får en friskare start på veckan!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Stackars liten och vara sjuk, det är SÅ himla jobbigt att se dom må dåligt. Skönt att du har klarat dig iaf =)

    Kram Kram

    SvaraRadera
  5. Sötnosen, tänk att de orkar röja på fast de är sjuka. Den inställningen skulle många vuxna behöva ta efter, positivt tänkande! :)

    SvaraRadera