Besökare

måndag 11 februari 2013

Septembers Dopsång

När September döptes i november, sjöng och spelade jag två låtar. Den ena var låten var "I don't wanna miss a thing" med Aeorsmith där jag hade ändrat texten lite och den andra låter hade jag skrivit själv.
Igår filmade jag in en "slask-version" av Septembers doplåt "A Little Piece". Nu ska jag få hjälp att arra den, så förutom lite trummor och bas, får vi se om det blir piano, gitarr eller kanske något helt annat. Det är både spännande och lite nervöst att lämna ifrån sig något man skapat själv, men det är självklart även viktigt med objektiva öron och nytänk.
 
Hoppas ni alla har en fin start på veckan!
 
Love,
Carro 

6 kommentarer:

  1. Så vacker!

    Du tänker helt rätt fast det känns lite snopet kanske att låta ngn annan kika på ens låt men som sagt objektiva öron o nytänk. =)

    Pia

    SvaraRadera
  2. Mors,,Jaha du,,hittar du en ort som passar in så grattis..
    Din låt kommer att bli kanon med ett fint arr..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Vilket fint minne till September att du skrivit och sjungit sånene för henne. Väldigt fin sång! Hoppas er vecka blir bra och att lillan kryar på sig!

    SvaraRadera
  4. låter ju himla spännande att någon annan ska få kika på den! :) Fin bild på dig och september från dopet! :D Ha en bra start på veckan nu. :) Kramis

    SvaraRadera
  5. Ja det brukar allt vara så, men nu så fick plånbokenm styra så det blev den billigare. Gillar jag den kan jag alltid önska mig den dyrare i födelsedagspresent om den inte håller måttet. ;)

    Tänk du kanske blir upptäckt som låtskrivare, och inte bara som sångerska. :)

    Ha en härlig dag du med nu! Kraam!

    SvaraRadera
  6. Otroligt vackert! Skippade gårdagen och börjar från och med idag med träning- & kostschemat. Ska köra igång med träningen om ett par timmar. Fast jag tvekar på att springa ute idag, så jäkla halt och mina skor är kassa i snö. Funderar på att köra ett zumba-pass som uppvärming istället.

    SvaraRadera