Besökare

söndag 6 januari 2013

Taggad Till Tusen

Idag är det sista dagen på en ganska osund period. Veckorna ska hädanefter gå i hälsans tecken till punkt och pricka, medan helgerna blir lite friare.

Imorgon börjar mitt träningsår 2013 på allvar. Träningen är noga planerad fram till och med mars. Variabeln att jag inte helammar längre, gör att jag förbrukar minst 500 kcal mindre per dag. Kosten ska därför också korrigeras rejält. Jag har sett fram emot det här sedan September föddes, att kunna gå All In.

Love,
En mobilbloggande Carro

Ps. Bloggers webb fungerar inte sedan i fredags, därav alla mindre snygga mobilinlägg. Ds.

20 kommentarer:

  1. Vilken diciplin du har! Du är grym.
    Ha en fin söndag! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Lycka till med träningen! Det bästa med att sluta amma var att man slipper tänka på vad man äter m.m. Så skönt att kroppen äntligen är ens egen helt igen! :)

    Det är jätteskönt att slippa snön när man ska ut på promenader men tycker den kunde stannat lite mer är två veckor!

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker att det har varit otroligt mysigt med amningen, men som du säger, nu är det första gången på ett år som maten bara ska gå till mig :-P

      Radera
  3. Hej du,,Säger bara lycka till med träningen,,den fixar du bra tror jag..Jag fick en mysig lördag sonen med familj kom från Uppsala stannade till i dag,,så det blev Snooz med barnen..Haé Kram.

    SvaraRadera
  4. Fin du är! Och så himla duktig som går in så för at träna :) kram

    SvaraRadera
  5. Tack snälla för dina rader hos mig förresten :) kram fina du!

    SvaraRadera
  6. Uj, uj.. Carro. Ge mig lite av din energi!!!

    Jag ska också köra en "nystart" imorgon är det tänk, i alla fall när det gäller maten (började dock i mellandagarna, men från och med imorgon blir det tuffare). Träningen får dock vänta på sig. Dras med en envis feber (som resten av familjen). Har haft feber sedan dagen före nyår...

    Bra och lätta lunch och middagstips mottages dock gärna!!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, det kan jag dela med mig av ;-)

      Radera
  7. Haha också här är det dags att gå från dekadens till soppkök! Härligt när julen varar än till detoxa! ;)

    SvaraRadera
  8. du är så fin! :) Vill ha ett sånt linne som du har, vet att dom hade sånna på gina tricot i sommras så hoppas att de återvänder snart! ;) hehe Jag ska oxå ändra min kost lite nu efter jul och nyår!! :P Kram

    SvaraRadera
  9. Snygging!! :D

    Sorry för dåligt med kommentarssvar.. men har vart extremt lat efter att "stormen lagt sig" o så. Ja, det har vart extremt skönt med denna långledighet. Och ännu mer underbart när man är dökär dessutom :P Har aldrig känt så här för någon, någonsin!! (och inte han heller tydligen :) ) <3 Smidigt när man dessutom vart lite kompisar sedan 3 år tillbaka.. :D Åh! Livet börjar falla på plats hos mig! Har t.o.m fått höra att han älskar mig, vilket jag fick höra för första gången på 7år utav exet, 2v efter att jag gjorde slut med han. Och så är min härliga karl även barnasugen så det skiter om det..och att han senare vill förlova och gifta sig i framtiden. Jag finner inga ord för hur underbart det är att vara tillsammans med någon med framtidsutsikter..med mig! Och att dessutom skratta sig igenom dagarna/till sömns när man är med honom..alltså.. WOAH, CARRO!! Jag är så lycklig så jag börjar nästan lipa nu när jag skriver detta :)

    HAHAH! Herregud.. sorry för romanen. Det blev visst liiiiiiite mer känslor och text än vad som var menat egentligen :P

    KRAAAAM och lycka till för oss som kör igång imorrn igen :)

    Pusss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att höra baby, det är du sååå värd <3

      Radera
  10. Så duktig du är med träning och kost!!

    SvaraRadera
  11. VINN ETT PRESENTKORT PÅ 150KR HOS FASHION27!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/27205/vinn-ett-presentkort-pa-150kr-hos-fashion27/

    SvaraRadera
  12. Så härligt med all energi!
    Träna gör jag nog redan mer än tillräckligt, för mig handlar det nog mer om att få in mer kvalitetsträning. Däremot kan jag helt klart bli mycket bättre gällande maten. Något jag verkligen borde försöka med nu i de åtta veckor som är kvar till Vasaloppet iaf!

    SvaraRadera