Besökare

lördag 5 januari 2013

En synnerligen härlig morgon

Vaknade av lillans joller tio över åtta imorse. Efter lite morgonmys dunkade jag av ett Speed Intervall-pass på crossen. Väldigt svettigt, men riktigt skönt efteråt.

Från att ha varit fyra behagliga plusgrader igår, är det sju minus idag. Det spelar inte så stor roll, eftersom vi har två hockeymatcher att följa från soffan idag.

Häromdagen fick Älskling tag på en riktigt fin oxe, så ikväll kommer mina föräldrar hit på middag. Det ska bli trevligt.

Ha en fin lördag!

Live,
En mobilbloggande Carro

14 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en finfin lördag!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Carro,,Ja jag gillar Grodan..Lördagen gblir en Tv dag,,mycket sport att kolla på..Håller tår o tummar för småkronorna.Haé Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm... Men vilken flopp-dag det blev :-\

      Radera
  3. Ja jag är så glad att det har kommit till Sverige nu så att man slipper att beställa det ifrån USA. Tänk vad mycket kul nyttigheter om dom har där... och ändå är så många överviktiga. :S
    Kör jue det annars oxå mycket beroende på dagsformen på axeln, det får lixom bli vad den vill vara med på. Men nu blev jag jue ännu mera begränsad. Åh vilken fin utsikt som ni har! :P Ha en toppendag du med nu! Kraam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, imorse var det en kall men vacker morgon :-)

      Radera
  4. Tack så jätte mycket =)
    Härligt start på dagen med träning. Det är ju ingen dålig crosstrainer ni har köpt =)

    Hoppas ni får en trevlig och god middag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, vi insåg att om man verkligen ska köra på maskin hemma, behöver det vara en rejäl en :-)

      Radera
  5. Mums med oxfilé. Här har vi också haft minusgrader idag. Det blev en lång och härlig promenad nere vid vattnet idag :)

    Kram Kina

    SvaraRadera
  6. Låter som en bra dag. :-)
    sv:
    Ja, det glömde jag förstås... ;-)
    Vi körde en liten intern match på våra 2 banor, de andra 2 banorna spelade de små på med sin pappa och mamma samt svärföräldrarna, så där var tävlingsmomentet mindre. ;-)
    Det var jag, Maria, sönerna, Elle, hennes kusin och hans kompis på våra 2 banor och första rundan vann jag, andra vann min äldste son Jakob. :-)

    SvaraRadera
  7. Låter som en riktigt trevlig lördag!

    Sv: Var i Tänndalen jag var och åkte. Riktigt fina backar!
    Hoppas ni får en fortsatt fin kväll och en skön söndag!
    Kramar

    SvaraRadera