Besökare

söndag 18 november 2012

Vår Första Duett

Som jag skrev igår, älskar September när jag spelar gitarr och sjunger för henne. Häromdagen filmade vi när vi som vanligt satt i vardagsrummet och hade lite eftermiddagsmysÄlskling övertalade mig att lägga ut filmklippet. Ljudet är inte direkt något att hänga julgranen, men det går i alla fall inte att ta miste på att September gillar det.
 
Vår söta lilla ängel...
 
Man skulle kunna säga att det är vår första duett. Kanske skulle ha valt en mindre politisk sång än Dear Mr President, men det är väl lika bra att hon får lära sig lite om
The Big Big World redan nu...
 
Love,
Carro 
 

26 kommentarer:

  1. Mors,,Härligt att se och höra dig och September sjunga duett,,,
    För mig blev det Snoozning hela em i går,mamma o pappa var ute på galej...Barnen hade mycket att berätta om förra veckan då hela fam var på Teneriffa,,,Nu fortsätter vi att Snooza,medans mamma o pappa får ha sovmorgon..Haé Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tänka mig att det fanns mycket att berätta då :-)

      Radera
  2. Riktigt fint!! Och visst hör man September sjunga också. Alicia blev helt tyst och vara tittade , om det var sången eller om hon förstod vad September sa det vet jag inte :)
    Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja de kanske har ett eget språk, de små liven :-)

      Radera
  3. Åh men då får jue jag lov att leta upp dig där oxå. Blir mer bilder där för här lägger jag bara ut en i regel. :)

    Vad kul att få höra dig sjunga, och kul för er att ha och titta tebax på när hon blir större.

    Ha en härlig dag nu! Kraam!

    SvaraRadera
  4. Mitt mamma hjärta smälter, så vackert av er två... <3 Och wow vilken röst du har!

    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Helt underbart Carro, underbart! Visst gillade hon det! Kramiz!

    SvaraRadera
  6. Vad underbar fin röst du har
    kram

    SvaraRadera
  7. Vad duktig du är på att sjunga!

    SvaraRadera
  8. Det lär nog bli fler duetter kan jag tänka mig! Så mysigt att hon är så "med" när du sjunger :)

    Hoppas ni haft en mysig helg!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  9. Åh, vad bra du sjunger! Är så glad att han övertalade dig att lägga upp det! :)

    SvaraRadera
  10. En riktigt härlig liten video med er!!! :-D
    Riktigt härlig!!!
    Och vilken bra sångröst du har!
    Ja, det är kanske början på en mor-dotter karriär. :-)
    sv:
    Ja, träningen börjar kännas viktig nu och det är en go´ känsla.
    Visst är det kul hur olika vägarna kan leda en i livet och man hittar människor som man connectar med så där direkt. Kul! :-)

    Ha en riktigt bra avslutning på helgen och en bra början på veckan. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :-)
      Jo, det är hur häftigt som helst, även om det är ganska ovanligt.
      Tack detsamma!

      Radera
  11. Fantastiskt inlägg! Underbart härligt att se henne så glad över att höra dig spela och sjunga. Men förstår henne verkligen!

    Verkar som sagt vara något mysko med min blogg. Skrivit ett par tre inlägg under veckan, som jag även fått kommentarer på men nu är de bara borta. Helmysko. Jag hoppas de löser det för trist om det blir ett kvarstående problem..

    Hoppas ni får en fin vecka nu!
    Kramar

    SvaraRadera
  12. Tack goa du <3
    Ja, det verkar ju lite konstigt. Hoppas de får ordning på det.
    Tack detsamma :-)

    SvaraRadera
  13. Meeeeen Carro... nu gav du mig STÅPÄLS på hela kroppen, du e ju fan heeeelt grym på att sjunga ju!!!!! Shit vilken talang du har:-))) Vill höra mer... så nu får du lägga ut minst en låt i veckan här tycker jag;-)

    Kramisar Jenny

    SvaraRadera
  14. Åhh, så roligt!! Duktig du är! :-)

    SvaraRadera