Besökare

lördag 17 november 2012

Favourite Waste of Time

Lördag morgon igen. En underbar dag på schemat inkluderande soffmys, familjeträning, Premier League, Så mycket bättre, gott tilltugg och kanske årets glögg-premiär.
 
För Septembers del är nog kvällens bad dagens höjdpunkt. Hon älskar verkligen att bada och kan ligga i sin badbalja nästan hur länge som helst.
En annan sak som September tycker väldigt mycket om, är när jag sjunger och spelar gitarr för henne. Hon sitter då i sin babysitter och kollar förundrat på mig och ibland försöker hon även att sjunga med. Mina fingertoppar är nu väldigt ömma efter allt gitarrspelande, men det är verkligen en win-win-win situation:
September blir glad
Jag blir glad över att hon blir glad
Jag utvecklar mitt gitarrspelande
 
Nu ska vi klä på oss och åka till gymmet. Rygg och axlar ska piskas.
 
Önskar er alla en fin helg!
Love,
Carro  

9 kommentarer:

  1. Hej du,,ganska lustigt,det var den som jag skulle kolla på,jag gick in Anetons bil i Gävle,,jag sa att jag ville titta på bilen som inte gick att uttala namnet på,,Du menar Qashqaien sa försäljaren,ja det stämmer,,Några veckor senare var jag in till Hedins bil i Uppsala,där stod Juken,,kärlek vid första ögonkastet,,den är nu drygt ett år,jag är helnöjd med "Grodan" Haé Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha :-) jag förstår att du är nöjd! Gillar faktiskt min jag åxå :-)

      Radera
  2. Ja man mår bra ända in i själen utav det. Själv går jag uan musik för jag vill ha både syn och hörselintryck. :)

    Blir det babysim framöver då kanske. Undrar om vattnet påminner dom om när dom ligger i magen.

    Ha en toppendag du med! Kraam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,i januari blir det sim i riktig bassäng :-) tror att de Flashbackar till magtiden ;-)

      Radera
  3. ja eller hur, kan vara skönt att bara vara hemma och tare lugnt ibland också ;) hur har din helg börjat då? ha en fortsatt bra kväll! kram

    SvaraRadera
  4. Så mysigt det där såg ut! Och vad roligt att du kan sjunga och spela gitarr.. Klart September uppskattar det!! :-)

    SvaraRadera
  5. jag förstår dig
    dennis var 6 dagar gammal på sin första jul det var berg av paket under granen mina föräldrar hade nog handlat för 20 000. får se hur det kommer se ut iår inte fullt så mkt.
    vart så mkt sjukdom här som kostat så mkt extra så håller igen lite iår.
    dessutom är det mellandags rea några dagar senare.
    nu ska jag soffmysa, vad söt hon är lilla sessan
    kraam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj :-) Nja, det är lite emot vårt tänk. När hon blir äldre uppskattar hon säkert julklappar, men nu förstår hon ju nada ;-)
      Förstår att det kostat....
      Kram kram

      Radera