Besökare

torsdag 22 november 2012

Shit Fit Happens

Igår påbörjade jag Operation Stretch. Jag har nämligen varit otroligt dålig på att stretcha de senaste månaderna. Förutom att det har gjort mig onödigt stel, så får jag stundtals ont i svanken och får knutar i skuldrorna och axlarna. Oerhört onödigt eftersom det är så enkelt att förebygga. Operation Strech innebär kort och gott att kroppen härmed ska strechas minst en gång om dagen från och med nu. Eftersom jag skrivit det här nu, blir det enklare att hålla. Bloggandet är himlarns bra!
 
Märkte ni förresten vad bra det gick för mig att mobilblogga igår? Eller inte... Jag kunde skriva text, men jag kunde inte lägga upp någon bild och jag tycker att inlägg utan bilder är sååå trista. Har installerat Google+, men det hjälpte inte. Får klura vidare...
 
Nu ska vi klä på oss och sedan ska Septemberbarnvagnsdate med Lukas. Ska bli trevligt med lite sällskap i det gråtrista vädret.
 
Ha en bra torsdag!
Love,
Carro 

20 kommentarer:

  1. Haha vänta du tills jag ska ha min årliga tomtekavalkad här sista veckan innan jul. ;) Ja förr behövdes det jue inte ens gym för dom jobbade med kroppen, inte som nu där många ofta sitter still. Men jag tycker att alla dessa studier är så roliga att läsa. Finns jue en för varje person minst. :)

    Håller med dig om att bloggen är bra på det viset. För har jag skrivit att jag ska gå och träna så får jag banne mig göra det oxå. Men överrörlig som jag är så låter jag bli det där med att stretcha. :P

    Ha en toppendag! Kraam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det finns ju sådana med gummikropp som varken behöver eller kan stretcha ;-)

      Radera
  2. Hej du,,Här är det ett jädrans skitväder just nu,,+5 dis och regn..
    Ja jag kommer med lite musikaliska små inlägg lite då och då framöver..BZN är en av mina favoriter,synd att dom lagt av..Stretcha på du,,Haé Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Liknande här. Regndis, men blev ändå 1h och 40 minuter med barnvagnen. Skönt :-)

      Radera
  3. tack snygging, nåpgra planer för helgen?? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,i helgen ska vi faktiskt ha dop, så det blir en del folk här efter dopet åxå. Ska bli kul :-)

      Radera
  4. jag behöver verklgien lära mgi att stretcha bättre när jag tränar själv också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Konstigt att man slarvar med det, jag menar ju... Man kan ju stöka undan det på 10 minuter om man vill. Men men, nu blir det ändring :-)

      Radera
  5. Hej!
    Tänkte skicka ett mail till dig med ett önskemål men hittar ingen mailadress så skriver här i stället. Så här nära jul kanske man kan få önska ett inlägg här hos dig? ;)

    Min önskan är i alla fall att du skriver ett inlägg om kosttillskott, vad du tycker om det, fördelar, nackdelar, om du själv tar något kosttillskott (och om du gör det presentera vilka och varför) osv, osv. :)

    Vore kul att läsa om!

    Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linda :-)
      Klart att man får önska nu i juletider och även om det inte var jul, så är det alltid jättekul med önskemål! Fixar ett sådant inlägg framöver.
      Min mail är för övrigt:
      Carros@carros.se
      Ska fixa en bättre kontaktinfo på sidan ;-)
      Ha det bra :-)

      Radera
  6. Va konstigt att du inte kan se bilden. Många andra verkar ju kunna se den, konstigt!

    Jo jag hoppas allt att jag ska kunna se ut så igen, det är iaf mitt mål =)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske bara var nå fel på sidan, får kika in igen :-)
      Kram

      Radera
  7. Men gud. Kan man få din kropp tack;-)?
    Jag mååååste sätta fart snart, men den där latheten har flyttat in här;-)
    Jag mobilbloggar från blogpress. Jag köpte den appen för 15 kr tror jag, men det var den enda jag fick det att funka med. Är så mycket enklare att blogga med mobilen:-)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men... Söööt <3
      Okej, då ska jag testa den appen :-)
      Kram

      Radera
  8. Vilken snygg mage du har fått gumman.Ha en mysig kväll.kram kram

    SvaraRadera
  9. Håller med dig om det...en blogg utan bilder kan bli lite tråkig! Ha en fin fredag! Kramiz

    SvaraRadera
  10. så snygg du är! Bra med stretch, det behövs.
    hoppas du får en bra dag
    kram

    SvaraRadera