Besökare

söndag 4 november 2012

En härlig dag!

Gårdagen blev en riktigt härlig dag. Den började med ett lyckat pass på gymmet efterföljt av god frukost med nygräddat bröd. Nej, det är inte jag som bakar, utan de snälla tanterna på Shell-macken.
På dagen åkte vi iväg och handlade lite. September är så otroligt snäll när hon sitter i sitt babyskydd i kundvagnen och tittar förundrat på allt som händer omkring henne. På eftermiddagen var både hon och jag rejält trötta, så vi sov 2 timmar tillsammans i storsängen. Det var nästan en vecka sedan hon hade en längre sovstund på eftermiddagen, så det var skönt för både henne och mig att ta igen några timmar.
På eftermiddagen skåpade mitt Manchester United ut Arsenal rejält och nu leder vi ligan. Lycka. Klockan åtta såg vi liksom många andra på "Så mycket bättre" och beundrade Ugglas framförande. Jag tycker att han lyfter hela programmet, inte bara med sina tolkningar, utan även med sin härliga personlighet. September avrundade sedan den härliga dagen med att ta ytterligare ett nytt sovrekord; från nio till halv sju i ett svep.
 
Hon är sannerligen grädden på vårt mos.
 
Love,
Carro 
 

14 kommentarer:

  1. Vilken härlig helg ni tycks ha haft! Och visst var Uggla fantastisk, jag bara gapade, man är inte van att se honom öppna upp sig sådär. Verkligen grymt var det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm... Otippat, men under bra av honom :-)

      Radera
  2. Hej du,,Jag kan förstå att du inte kände till Lennes version,den spelas inte så ofta längre,,Lenne och jag var lumparkompisar,,han avled i canser 1991,50 år gammal bara...
    Ja du September verkar vara lugnet själv..Haé Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååh där ser man...
      Att hon är... :-)

      Radera
  3. åh sötnosen! ja har haft en exakt likadan overall till mina grabbar fast i grå =) den är så himla mysig!

    sv: ja de va riktigt segt att vissa inte fattar vart gränserna går, våld löser lixom inte nått brukar för de mesta bara förvärra saken..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, de är riktigt gosiga de där overallerna :-)

      Radera
  4. September ser ut att ha samma björndräkt som Alicia. Mys:)
    Vilka underbara nätter ni verkar ha! Trevlig fortsättning på helgen!
    Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, såg det på en av dina bilder :-) tycker nästan att de ser ännu mindre ut i dem, söta som sjutton ;-)

      Radera
  5. Ja det tycker jag med, härliga pensionärer! :) Och äntligen så kommer Tanja tebax istället för Olga så då så kan det inte bli annat än bra så det ska oxå spanas in så klart. :P Fast jag är nog den enda som inte följer Så mycket bättre, brukar dock lyssna på en del utav låtarna på nätet efteråt. Bara bra här i regnet, och hoppas att du/ni har det bra oxå! Kraam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha, trodde att olga skulle vara med nu åxå... Men hon har nog fullt upp, gått bra för henne har jag sett :-)

      Radera
  6. Tycker också att Uggla lyfter programmet! Igår var han jättebra! :) Längtar till hans program.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Åhh va skönt att hon sover så bra :) Hur har ni annars haft det?

    Det gick bra på bion, fast smågrabbarna fick lite myror i brallan och smög runt lite här och där, men som tur var så var det inte så mycket folk där, så det gick bra ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har varit en väldigt lugn och skön helg. Ikväll har mina föräldrar varit här på middag :-)
      Härligt att det gick bra på bion!

      Radera