Besökare

lördag 3 november 2012

2 underbara månader

Idag har det gått två månader sedan September föddes. Det har varit två underbara månader  och jag njuter av varje sekund tillsammans med henne. Trots att hon bara är knappt sex centimeter längre och knappt två kilo tyngre, känns det som att hon har vuxit otroligt mycket. Hon är inte längre ett litet knyte, utan en riktig person med en sagolikt charmerande personlighet.
 
September har sovit hela natten inatt. Från halv elva till halv sju. Efter att jag hade givit henne käk då, somnade hon om och jag drog iväg till gymmet. Nu är klockan halv tio och mina Två Älsklingar sover fortfarande som stockar. En härlig dag står nu på schemat!
 
Önskar er alla en skön lördag!
Love,
Carro 
 

18 kommentarer:

  1. Grattis September!! Visst är det otroligt hur snabbt de växer och vad roligt det är att se de utvecklad!! Ja era nätter är väl underbara! Trevlig helg. Ni får väl kalasa lite idag, alltid bra ursäkt för gott fika :)
    Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut :-) redan varit på macken och köpt nygräddade bullar :-P

      Radera
  2. Yes I know, men jag drar hem skivan istället. ;)
    Idag så vilar jag från gymet, kör varannan dag där. Så det blir till att trolla fram nya experiment till receptsidan istället. :P

    Vad härligt att få så pass mycket sömn, det gör så mycket. Ha nu en toppendag alla tre! :)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter spännande :-)
      Du åxå :-) kram

      Radera
  3. Okidoki,önskar er en skön helg oxå...Här låg dimman tjock i morse,,nu har den lättat en aning,så nu vet jag vars jag är..Haé Kram.

    SvaraRadera
  4. Så söt hon är! Och jag gillar hennes namn; annorlunda och coolt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, hon är lite annorlunda... Och cool ;-)

      Radera
  5. tack sötis
    och grattis på lillans 2månaders dag.
    så söt.
    ni får fira lite. ska ni göra något ikväll?
    KRAAM

    SvaraRadera
  6. Det blir bara mys framför tvn :-)

    SvaraRadera
  7. x factor är grymt! jaa Malcon såklart ;) vem håller du på?? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar åxå Malcolm... Och JEM.. Tycker även att Benny har en fantastisk röst :-)

      Radera
  8. Vad fort det går.

    Hoppas ni får en mysig helg nu!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tiden går verkligen hur fort son helst :-)
      Tack detsamma!

      Radera
  9. Jippi, hurra hurra för september! :D Allt bra annars i höstmörkret? Själv är jag så upptagen men nu har jag uppdaterat med bilder från renoveringen i huset! :P Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, allt är kanon, hösten till trots :-)
      Ska kika in och kolla!
      Kram

      Radera