Besökare

tisdag 16 oktober 2012

Instagram: carrooberg

Jag var bland de sista personerna på hela jordklotet som skaffade Facebook.
Jag tyckte att jag klarade mig väldigt bra utan det. När jag till slut öppnade Facebook-kontot såg jag alla dess fördelar, framför allt på ett yrkesmässigt plan. Alldeles nyligen tog jag även klivet att börja med Instagram och häromdagen gjorde jag
#min första hashtag#.
Jag känner mig dock ganska vilsen. Att äntra ett cyperspäjs-community är ungefär som att börja ett nytt jobb. Människor som redan jobbar där har en massa oskrivna regler och kutymer. Som ny är det inte alltid lätt att veta vad som gäller och vad som förväntas av en.
 
Jag heter i alla fall
carrooberg
på instagram och om någon har något trevligt tips att tänka på som gröngöling, tar jag tacksamt emot det!
Love,
Carro 
 
 
 
 

20 kommentarer:

  1. Hej du,,jag är ingen Instagrammare...
    Ja nu är det ett antal år sen F-15 lades ner,men Planet på stolpen vid E-Center påminner om den tid som varit,,Haé Bra i gråvädret..Kram.

    SvaraRadera
  2. haha ja visst har jag förtjänat mitt kaffe :) ja visst blev de snyggt

    SvaraRadera
  3. Där ligger jag hopplöst efter :)
    Ibland är det väldigt praktiskt att ha två tonåringar, särskilt när det kommer till sociala media OCH musik (fast jag fick lite cred för att jag introducerade Näääk hemma)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är ju lämpligt. Brukade få min beskärda del i skolan, men nu jobbat jag ju inte :-P

      Radera
  4. Då ska jag se till att följa dig där :)
    Svar: Ja, men visst är den bra? Denna andra säsong har börjat grymt bra :)

    Tack detsamma! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Homeland är verkligen bra. Förstår inte varför det går så sent på kvällen...

      Radera
  5. Ja verkligen, och dom svarade snabbt oxå. Många gånger så har jue företag en kontakta oss mail och man hör inte ett pip ifrån dom. Är det den med minchoklad i denna sertien som du tänker på?! Fanns jue även med äpplesmak. :P Haha du kommer att fastna i Instagramträsket du oxå för det är beroendeframkallande. ;)

    Jag hashtaggar än så länge bara Fitnessguru när jag lägger upp receptbilder. En del har jue kilometervis med sådana och det orkar jag bara inte med. :P

    SvaraRadera
  6. Jeej, kul! Ska leta upp dig direkt @artbytina =)

    SvaraRadera
  7. Hallåhej! Är du på Twitter med tro? ;)

    Ang Paleo: jag ser det inte som en diet för jag är absolut ingen dietmänniska utan som ett sätt att äta livsmedel för hälsa och mot inflammation efter min sjukdomshöst.

    So far o good!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det låter väl smart att prova på efter oturen med sjukdomar :-) Nä,, Twittrar inte... men det dröjer väl inte länge tills.... :-D

      Radera
  8. Instagram finns inte till Nokia-telefonerna så det får jag nog klara mig utan ett tag till.
    Men verkar skoj! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj.... Väldigt konstigt, men det kommer nog snart :-)

      Radera
  9. Det är lite som när vi började blogga, eller hur?
    Alla är vi nybörjare i början och nu är vi experter, eller hur? ;-)
    sv:
    Det låter ju bra! Nu måste jag absolut lyssna på plattan! :-D

    Önskar dig och dina kära en bra avslutning på tisdagen och en bra onsdag. :-)

    SvaraRadera
  10. åå tusen tack :) du får gärna tipsa min facebook sida! vad har du för planer för morgondagen?? kramar

    SvaraRadera
  11. Haha jag var nog oxå en av dedär sista att skaffa fb! :P Men himla bra på många sätt och vis. Bra nyhetsuppdatering där m.m Man missar ju aldrig något precis! ;) hehe SV: Solsidan är himla bra. Ger många skratt!! :D Tack för tipset om Homeland. Hinner inte kolla så mkt nu på play, men ska ha den i åtanke. :) Kramar

    SvaraRadera