Besökare

onsdag 17 oktober 2012

Rockat Igång Dagen med Poison


Som vanligt vaknade September tjugo över sju idag. Jag är sanslöst trött då och skulle kunna betala dyrt för att hon ska somna om. Det gör hon inte. Hon vill ha blöjan bytt och käk, innan hon sover vidare ytterligare två timmar. Då har jag oftast blivit så pass pigg att det är lönlöst att lägga sig igen och tar då antingen fram datorn eller kör ett pass afrodans istället. Idag blev det datorn för att gå igenom låtar inför nästa helgs comeback på musikscenen.
Jag lovade en gammal elev att repa in Alice Coopers Poison, så jag har gått igenom texten på den nu. Europes Rock the Night har jag också lärt mig på morgonkvisten, liksom Rihannas S&M. Det blir en härlig mix nästa lördag och jag är taggad utöver det vanliga. Jag skapade ett facebook-event på spelningen och reaktionerna har varit positiva, så jag hoppas att det kan bli lite folk trots att jag konkurrerar med ett Releaseparty på systerkrogen.
 
Nu ska jag väcka lillan och ta en powerwalk om inte regnet tilltar. I eftermiddag blir det en långsittare hos frissan. Måste ju ha mycket hår att headbanga med nästa helg.
Eller hur?
 
Love,
Carro 
 
 


11 kommentarer:

  1. Verkar som att det kommer att bli trångt där. ;) Ska bli intressant och se tittarsiffrorna sen!
    Hoppas att det går bra för er båda två. Kan vara skönt med lite egentid och få piffa upp sig på huvudet. Men kan tänka mig att inuti huvudet så snurrar tankarna. :)

    Och jag som trodde att det var nåt från gruppen Poison. :D Här väntar jag ut regn och blåst så blir det gymet.
    Kraam!

    SvaraRadera
  2. Hej Carro,,Ja du,,jag tror att du är för ung för den melodin,,den spelas inte så ofta nu för tiden..
    Kul att du ska igång med musiserandet igen,,Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Åh så roligt att du är igång med musiken och skall upp på scenen igen! Skulle vara riktigt skoj att se dig uppträda någon gång. Även om jag fick höra dig på Kilafors Herrgård för ett par år sedan skulle det vara riktigt skoj att se den mera rockiga tjejen få leva ut på scenen! :)

    Hoppas du får en fin fortsättning på veckan nu!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag får hojta till om det blir i Bollnäs något framöver ;-)

      Radera
  4. sv:
    Stort tack!!! :-)
    Ha en bra onsdagskväll och torsdag och...
    ROCK ON! :-)

    SvaraRadera
  5. sv: Jag hade det inte förut:)

    SvaraRadera
  6. kul med besök hos frissan! :D Åhh låten poison kan jag typ utantill, framförde den med några kompisar i skolan. Repade hur länge som helst så den sitter som berget nu! XD haha kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lustigt det där. Först undrar man hur man ska kunna lära sig texterna, men när de väl sitter, då sitter de för evigt :-)

      Radera
  7. Oj de var tidigt hon vaknade,va skoj du ska upp igen
    kram

    SvaraRadera