Besökare

fredag 5 oktober 2012

Gästbloggar

God morgon allihopa! 
Jag har lånat mammas dator och tänkte skriva ett gästinlägg här på bloggen. Dagen har börjat bra, för jag är riktigt utvilad. Igår var jag lite grinig mellan tio och halv tolv, men sedan sov jag till fem imorse, vilket är rekord. Eftersom det är så skönt att sova, somnade jag om efter att jag hade ätit både vid fem och halv åtta. Det är skönast att sova efter andra målet, för då brukar jag få ligga kvar i mamma och pappas säng. När jag vaknade för dagen vid tio, blev jag däremot väldigt förvånad. Mamma hade tydligen lagt sig igen och sov som en stock bredvid mig. Hon brukar aldrig sova så länge.
Bobo och jag
Nu ska vi tydligen åka in en sväng till stan. Jag gillar att åka bil, oftast somnar jag då. På affärerna vaknar jag däremot nästan jämt. Jag är väldigt snäll när vi är ute på galej. Jag sitter tyst i mitt babyskydd och kollar på alla spännande människor som vi går förbi. I eftermiddag ska jag leka med min kompis Bobo. Vi brukar ligga i soffan och kolla på varandra ganska länge. Ikväll kommer mormor och morfar på besök. Pappa ska visst laga hamburgare. Mamma säger att han är världsbäst på det, men jag får visst inte smaka idag heller. Jag är hårt hållen, ska ni veta.
 
Önskar er alla en jättefin fredag nu!
Love,
September
 

11 kommentarer:

  1. Hej September,,bry dig inte om pappas hamburgare,det är bara skryt att dom är så goda..Du får nöja dig med mjölkmagasinet ett tag till..Lek arga leken med Bobo i stället,,den som skrattar först förlorar...Haé Kram.
    Ja Carro aldrig saknar man något så mycket som när det är borta,sonen har hela baletten via Telia,dator Tv Telefon,,inte kul när det är natta 1,5 dygn...Haé Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Arga leken? Det ska jag prova, har massor av coola minner som jag kan använda mig av ;-)

      Radera
  2. Hejsan goa September!

    Låter som om du har en ganska så underbar tillvaro! Fortsätt med det ett tag till! Den stora världen och pappsens goda hamburgare kommer i kapp dig så småningom!

    Ha en fin helg!

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Så sött!

    Rosa verkade helt klart vara den vinnande färgen bland mina läsare...kanske inte lika vinnande för mig själv, lutar åt orange.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Orange blir snyggt till brännan i Indien :-)

      Radera
  4. Det var en söt liten premiär i bloggvärlden av lilla Septmeber. :-)
    sv:
    Hoppas du gillade avsnittet. Fortsättning följer i nästa avsnitt. :-)

    Ha en riktigt bra helg!!!

    SvaraRadera
  5. vilken underbar tillvaro! :) Skulle vara lite skoj om vi kunde byta liv för en dag goa september! :) hihi kram

    SvaraRadera