Besökare

måndag 8 oktober 2012

Comeback på Scenen 27:e oktober

Nu är det inbokat när jag gör comeback på musikscenen igen efter graviditeten. Den 27 oktober är det dags, på den nyöppnade krogen Winchester i staden där jag bor, Söderhamn. Jag känner mig oerhört taggad hoppa i scenkläderna igen and go wild and crazy.
Senast jag gjorde ett All In Carro-gig (sång, kläder och show till 100%) var sista helgen i mars. Jag har gjort gig efter det, men de var aldrig hundraprocentiga på grund av graviditeten.  
Det är tre veckor kvar nu och jag ska under den tiden se över låtlistan och komplettera med nya låtar. Vid det här laget tycker jag mig ha bra koll på vilken musik som går hem hos mängden, men förslag på låtar mottages som vanligt allra ödmjukast.
Det ska vara dansvänligt och gärna gå att sjunga med till.
 
Ha en fin start på veckan!
Love,
Carro 
 
 

15 kommentarer:

  1. Hej du,,Härligt att du får sätta på dig sångkostymen igen,och börja på hemmaplan,kul..
    Denna veckan verkar bli ganska lugn,inga stora planer på G..Denna remsa tillhör en melodi som jag är 100% på att du känner till,men aldrig skulle sjunga själv,med den texten..Haé Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men... jag glömmer nästan aldrig en text, spännande att se vilken låt det är :-)

      Radera
  2. Ja det går lixom mode i det oxå... undrar vad nästa hype blir?! :) Här är det jue bara för att göra reklam för mina experiment = kommande recept... Gillar även att ta kort... Och tack!!
    Här har det blivit mååånga bars under SM som jag fick magknip haha... Men kul har jag haft!!

    Det skulle vara kul och höra dig sjunga någon gång... :)

    Du har väl hållt ställningarna här i bloggvärlden?! ;) Kraam!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, kan tänka mig! Kan bli ganska mäktigt med många bars och man brukar även få träningsvärk i käkarna ;-)
      Japp, hållit ställningarna! Svårt att låra bli...
      Kram

      Radera
  3. Klart om du ändrar några ord i texten,och namnet på den det handlar om,,då skulle det nog funka med en tjej som sjunge..Haé Kram.

    SvaraRadera
  4. Styckad och märkligt ihopsatt - det tar jag verkligen som en komplimang - en av yogans kroppsliga utmaningar=)

    SvaraRadera
  5. Tjenixen!
    Tack för dom fina orden du skrev om min Blogg.
    Jag gillar att baka, bakar oftast bullar och tar med istället för en blomma när man ska iväg till någon.
    Gusingen vad kul Lycka till den 27 Oktober.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tänka mig att det är uppskattat :-)

      Radera
  6. Spännande! Vad blir det för sorts publik då?
    Funkar gamla hårdrocksklassiker? :-)
    sv:
    Ja, öppen spis har MYCKET hög mysfaktor! Vi har inte riktigt så varmt som ni hemma så för oss är det både mys och värme. :-)
    Ha en fortsatt bra vecka! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hårdrocksklassiker fungerar alltid ;-)

      Radera
  7. Ja det är skit kul att bli sminkad och fixat :)...har du plåtats någon gång?? kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, men inte vid lika avancerade tillställningar, för omslag till demos, affischer mm.

      Radera
  8. Hej! så kul att du är på g!! det kommer bli super bra!! good luck tjejen! kram kram Jessica

    SvaraRadera
  9. Härligt o kul! Skönt med sprudlande energi i höstregnet som öser ner idag! Det kommer gå galant! En låt jag fastnat för sen långt tillbaka o som jag alltid plågar alla med att med bedjande ögon vädja dom att sjunga är: Everybody´s got a hungry heart med Bruce Springsteen. Lyckal till! Go girl! Kram LC

    SvaraRadera