Besökare

måndag 22 oktober 2012

Big Time Party!!!

I lördags var i alltså på ett riktigt trevligt partaj. Det var en 50 + 50-årsfest och runt 120 gäster som partade loss rejält.
När vi anlände till lokalen möttes vi av eldjonglörer. Väldigt effektfullt.
Lokalen var väldigt häftig och pimpad med fin dukning och snyggt ljus.
Maten var gudomligt god.
Efter middagen bjöds det på en eldshow ute på gården.
Värdparet avslutade showen med vad som enklast kan förklaras med ett citat från Jönssonligan:
"Vilken jävla smäll!!!"
Efter showen drog bandet igång och det var ordentligt tryck på dansgolvet hela kvällen. Jag är inte direkt van att dansa runt i klackadojjor en hel kväll nu, så jag var rejält mörbultad dagen efter. Samtidigt var det en otroligt bra appetizer inför kommande helgs premiärspelning.
Coverbandet Uncle Jam stod för underhållningen. Man är ju ganska cover-skadad och det var andra gången jag hörde bandet. De låter bra och har en schysst låtlista, ett perfekt partyband med andra ord.
Dubbeltoaletter - en genialisk lösning.
När bandet slutade spela tog en DJ över och fortsatte för ett fullt dansgolv till klockan slog två. Vart timmarna under kvällen tog vägen, var en stor gåta.
Lika mystiskt var det, hur klockan hann bli fyra innan vi släckte lampan i vår svit. Typiskt nog lyckades vi vakna redan klockan åtta, när vi hade haft chans till en rejälv sovmorgon...
Kvällens outfit, Chanels Den Lilla Svarta.
 
Idag är det ny vecka och jag känner fortfarande av lördagens Big Time Party. Vi ska bege oss ut på en lång powerwalk nu. Det brukar göra susen för trötta kroppar.
 
Hoppas ni alla har en bra start på veckan!
Love,
Carro 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

27 kommentarer:

  1. Ja nya idéer kan man inte få för många utav. :) Haha jag är lite bakåvänd, sover jue nästan inget på grund utav värken så en dusch för att vakna till liv och få fart på den trasiga axeln är ett måste tyvärr. :P

    Du hoppade inte upp på scenen själv och drog utav en cover?! ;) Härligt med eldshowen!

    Kraam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :-) nej, jag kunde behärska mig, även om man gärna vill "hjälpa till" och få folk att röja ännu mer ;-)

      Radera
  2. Hej du,,Jag blev inringd till Vreta tidigt i morse,så nu snoozar jag med en hostig Loke och ett litet yrväder som heter Moa...
    Oups,,det verkar ha varit ett rejält party,ni var på..Haé Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså, de har inte repar sig än? Stackrarna....
      Jo, det var rejält B-)

      Radera
  3. Vilket vackert par ni är!
    Låter som en alldeles perfekt kväll. Men typiskt att ni inte kunde utnyttja er sovmorgon...

    Ha en fortsatt trevlig måndag!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Fina ni är! Och av bilderna att döma ser ni ut att ha haft en finfin kväll/natt :)

    Svar: Ja, jag blev allt lite förälskad i dem första gången jag såg dem :) Tack detsamma! Kram

    SvaraRadera
  5. Vilket Party ni varit på ;=)och så häftigt med eldshow!! och att den lilla sovit 8 timmar i sträck wow..Ni pussade såklart extra på henne när ni kom hem efter att ha varit borta över natten ;) ha en härlig vecka ♥ kramiz Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gjorde vi helt klart :-)
      Tack O:-)

      Radera
  6. Det ser ut som en riktig brakfest! :-)
    Kul med eldshow.
    sv:
    Hahaha
    Det där var ju riktigt fyndigt med allt turande. ;-)
    Starten på veckan blev lite turbulent och slitsam, men veckan är kort, semestern börjar på fredag. :-)

    SvaraRadera
  7. sv: Ja, jag hoppas faktiskt på att jag har det! Just för att då finns det en anledning :)
    Tack detsamma.

    SvaraRadera
  8. Det ser ut att ha varit en hellyckad kväll!

    SvaraRadera
  9. Vilket snyggt par ni är!!! /Sandra J

    SvaraRadera
  10. tack ;) fast klänningen är faktiskt mer grön hihi ;) allt bra med dig idag?? kramar

    SvaraRadera
  11. Vad häftig med eldshow! :)

    SV: Ja det vore verkligen underbart att få åka till solen och värmen nu.. :P

    Tack detsamma! :)

    SvaraRadera
  12. Fy 17 vad grymt snygg du ÄÄÄR! :)

    SvaraRadera