Besökare

söndag 23 september 2012

Söndagspass

Imorse klev vi upp vid åttatiden. Vi var ganska utvilade, så vi passade på att köra ett morgonpass på gymmet. Som vanligt körde jag igenom fem muskelgrupper. Hantelflies för axlarna är min absoluta favoritövning. Alla axelövningar är i och för sig roliga att köra, kanske för att jag tycker att just axlarna gör mycket för helhetsintrycket.
De ramar liksom in kroppen.
Latsdragen skapar ryggens V-form och för oss tjejer förstärker det i sin tur vår X-form. Jag kör lätta vikter, många reps och väldigt strikt. Inte för att bygga stora muskler, utan för att stärka kroppen och tajta till den.
Stor-Älskling och Lill-Älskling
Nu blir det en rejäl frukost och sedan försöka hinna med någon av hyrfilmerna, som vi inte lyckades se igår. Jag vet inte hur många gånger vi hyr filmer utan att se dem...
Tiden är dock knapp idag, för klockan två börjar Premier League-söndagen med två stormatcher i rad. Till det får det nog bli en pizza eller kebab.
 
 Är det helg så är det...
 
Love,
Carro 
 

17 kommentarer:

  1. Vilka kanonbra bilder! Andra bilden uppifrån ser ut som ren glädje.
    Inte riktigt den minen jag kommer ha när joggingskorna ska på ikväll i mörker, kyla och med björn runt hörnet :)

    SvaraRadera
  2. Hej du,,fina gymbilder,märks att du tycker om det,,sen är September på inskolning,eller bara en trött supporter..Ja du Carro,du får grunna på bilden ett tag..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Hej! tittar in och önskar er en fin Söndag! September växer ser jag ;=) så fina kusinerna var i föregående inlägg ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Vad duktig (och gryyymt snygg) du ÄR! Å vad roligt att hela familjen var med på gymmet!! Hur sött som helst :D

    sv:Jaaaha! Det har jag aldrig tänkt på?! Väldigt intressant tanke, Carro! :) Jag kan ju säga att jag alltid vart emot fasta/detox innan, men vill bara testa i dessa 4 dagar.. kommer ju som sagt köra med prottepulver samt filmjölk om man vill det, så man kommer inte ligga på svältgränsen iallafall :) 920kcal blir det om man dricker en drink om dan UTAN fil i...så t.o.m jag skall nog testa detta, annars hade jag svält ihjäl på första halva dan ;)
    Ajjämän! Update kommer :D

    KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. 4 dagar är ju okej och då blir det ju mer tydligt att det inte har någon koppling till R åxå :p Som sagt, spännande att höra din utvärdering sen ;)
      Kram

      Radera
  5. HAHAHHA! Menade såklart inte 1 drink om dan.. 8 drinkar/dan skulle det stå :P

    SvaraRadera
  6. kul att du tycker dom är snygga :) haft en bra Söndag? många kramar

    ps. glöm inte att kika in på min facebook fan sida som du hittar i mitt senaste inlägg :)<3

    SvaraRadera
  7. Hejsan!

    Härligt med ett morgonpass på gymet.. Själv var jag en aaaningens seg imorse efter morgondagens middag med tillhörande vin ín på småtimmarna. Har dock avrundat dagen med en kvällspromenad!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frisk luft är nog bästa botemedlet i sådana tillstånd ;)

      Radera
  8. Hallå där! Det var ett tag sedan jag surfade runt bland mina bloggvänner eller bloggade själv för den delen. Grattis till lilla September, hon är ljuvlig. Vad härligt att kunna ta med henne till gymmet.
    Kram Kina

    SvaraRadera
  9. Så där ser er vilodag ut. ;-)
    sv:
    Tack! Vi gör vårt bästa! :-)

    SvaraRadera
  10. Vad härligt med hela familjen på gymmet! :)

    Hoppas ni får en riktigt fin vecka nu!
    Kramar

    SvaraRadera