Besökare

lördag 22 september 2012

Kusinträff

Idag har September haft finbesök: morbror, moster och tre kusiner kom nämligen för att träffa henne. Lite häftigt att hon i nuläget är ett ganska hjälplöst spädbarn, men att hon om ett år kommer att kunna springa runt och leka med de andra barnen.
Med två småsystrar, har Tiger stenkoll på hur man handskas med spädbarn. Han är verkligen lugnet själv och lillan stormtrivs i hans famn.
 
Nu har kusinerna åkt tillbaka till Gävle och här hemma är vi lite trötta i ögat. Regnet piskar mot våra fönster och att stanna kvar i soffan resten av dagen känns som det enda självklara valet. Två hyrfilmer, The Hungergames och Good Neighbours, samt en skål med godis ligger på vardagsrumsbordet och väntar på oss.
 
 
(Mysfaktor: Mycket Hög)
Love,
Carro 


5 kommentarer:

  1. Åhh vilka söta fina kusiner den goa September har.
    Jättefina bilder.
    Låter mysigt det där med soffan/film/godis =))
    Ha det så gott!
    Kram/Y

    SvaraRadera
  2. Hej du,,Då hade du fullt hus,Tiger ser ut att gilla läget,,September också...Ja det finns inget i världen som kan få mig till skogen i dag,,Jaha då blir ni soffpotatisar i dag,Härligt..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. vilka sötnosar det där var allihopa.
    ja gud vad jag ska njuta imorrn
    kraaam

    SvaraRadera
  4. Hej Carro, nu kommer jag igen. Tack för ditt besök och kommentar hos mig, men jag måste be dig gå dit och läsa vad du skrivit efter det där med kortet. Jag fattar tyvärr inte,hihi. Du skriver ju alltid så bra så när det blir nåt sånt där så får jag inte ihop det (inte A heller)
    Kram/Y

    SvaraRadera
  5. Jag skrattar så tårarna rinner måste gå och torka....
    Attans vad roligt det blev =))

    SvaraRadera