Besökare

fredag 21 september 2012

September den 50:e

Undrar just hur många gånger man har kollat på "Välkommen till världen-bilderna" i den lokala tidningen? Jag brukar kolla om jag känner igen någon, hur stora barnen är och vad de ska heta. Idag är September med i tidningen. Det är nog ingen annan September med idag, för det finns bara 50 personer med det namnet i Sverige. Förvånansvärt nog finns det även 41 kvinnor som bär namnet Boo i Sverige.
Öberg heter däremot 9299 personer i efternamn.
Känner ni förresten vad härligt det är med fredag?
Här har vi klarblå himmel (igen) och väldigt frisk luft. Vi började dagen med ett snabbpass på gymmet. Jag får otroligt bra muskelkontakt när jag tränar, så jag är fylld av förväntan över hur det hela kommer att arta sig och i vilken takt.
 
I helgen har vi inga större planer.
Familjemys står högst på listan, det kan man inte få för mycket av.
 
Ha en trevlig helg!
Love,
Carro 
 


11 kommentarer:

  1. Ja, det är grymt skönt med fredag! Vilket fint namn på lillan förresten, var det planerat så?
    Svar: Jag gillar faktiskt att rösten är lite skör så, har alltid gjort det när det gäller henne. För jag förstår ändå vad du menar..

    Jag kan tänka mig det, är ju svårt att försöka förstå när man inte varit med om det själv tror jag. Man kan nog inte riktigt förstå förrän man själv fått en liten :) Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det var planerat så, så det var på sätt och viss tur att hon inte kom tidigare. Hon hade fått heta September oavsett när hon hade kommit :-)

      Radera
  2. Snygging! Ha en underbar helg!

    SV: Haha, vi körde fyspass så det kändes som att cheerleadingen inte var min grej just när jag kände min träningsvärk. Men det är grymt bra träning :)!

    SvaraRadera
  3. Hej du,,Ja det är skitfint,nere vid älvan,många har flyttat dit för året runt boende..Oki,endast 49+ din söta=50 september..I dag har det varit en helt sagolik dag..Haé Mysigt.Kram.

    SvaraRadera
  4. Hon e ju fööör bedårande er lilla september och namnet är grymt fint!
    Hoppas ni får en myyyysig familjehelg och jaaa gå på Peter Carlsson och hans grodor om du får chansen nån gång, sååå jefla bra!!! KRAM Jenny

    SvaraRadera
  5. va snäll du är tusen tack :) ja visst är färgerna fina! helt otroliga!! vad gör du för kul?? kramar

    SvaraRadera
  6. Fin hon är!

    ..shit, inte kan man tro att du har fött något barn på den bilden inte...för den är väl nytagen...eller? Galet i så fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, den är purfärsk sen imorse :-) Lite galet är det, men åxå väldigt skönt ;-)

      Radera
  7. Låter ju härligt med klarblå himmel och frisk luft. Här nere har vi mest haft regn och rusk idag... Segt och sunkigt, inget Harley-väder. Men det är ju fredag, så det känns rätt ok ändå.
    :-)
    sv:
    Det låter ju som en både bred och spännande repertoar. Cocktailversion av Paranoid och Run to the hills lät spännande. ;-)

    Ha en fortsatt trevlig familjehelg! :-)

    SvaraRadera
  8. Men shiit vilken bra blid du tagit på September, bara älskar svart-vita bilder
    (bilden på dig är inte så dum den heller, hihi)
    I Sthlm är det regnigt och grått och trist =(
    Längtar till Karon, men....
    Nu börjar flyttkartongerna ta över lägenheten trots att vi har gått om tid kan jag inte låta bli att fylla en kartong då och då men det sista jag packar ihop är mitt pysselrum =)
    Sköt om er!
    Kram/Y

    SvaraRadera
  9. ja det är toppen fick hem massa parfymer därifrån igår.
    så mkt goda dofter.
    hoppas ni har en fin lördag jag ska laga lunch kraaam

    SvaraRadera