Besökare

måndag 10 september 2012

Premiärtur i Lila Limon

Hade jag lagt ut den här bilden för ett år sedan, så hade jag antagligen gjort det med texten "Finn Ett Fel." Alla som känner mig hade ögonblickligen förstått att det var kombinationen "Carro + Barnvagn" som var svaret. Men tänka sig, nu står jag här, världens lyckligaste med en barnvagn innehållandes den dyrbaraste av alla skatter.
Vi tog premiärturen med vagnen idag, den Lila Limon. Nosen Söt tycktes trivas under åkturen, för hon sov som en stock. Hon verkar för övrigt trivas med det mesta, gogumman. Mamman tyckte också att det var väldigt härligt att komma ut i finvädret och om någon råkade se henne, kunde de också se att hon var väldigt stolt där hon promenerade med sitt nu veckogamla mirakel.
Love,
Carro 
 

9 kommentarer:

  1. Ja du,,visst ska du vara stolt över din lilla gobit,fattas bara..Ja det är kul att leka med bilder ibland,,se-så,ut i finvädret nu...Kramen.

    SvaraRadera
  2. Det är helt otroligt vad snygg och fräsch du ser ut att vara. Man kan inte tro att du alldeles nyss fött ett barn!

    /M

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Herregud, kvinna - var det bara en vecka sedan du fick barn? Du ser ju hur vältränad ut som helst!
    Inga problem för dig att komma iform.. ;)

    Här hostas och snoras det.. verkar vara en sån där hostförkylning vilket kan vara hur jobbigt som helst när man har lektioner.. bläää..

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Visst är det en härlig känsla att vara ut med barnvagnen. Fin vagn dessutom.

    SvaraRadera
  5. En vecka gammal...jösses så sött!
    Minns mina pågar i den åldern väl, trots att de nu är 21, 19 och 15. :-)
    Babytiden minns man nog alltid.
    sv:
    Jadå, vi hade en mycket bra kväll i lördags, ett riktigt kul gäng att umgås med.
    Visst är muspekaren cool? ;-)

    SvaraRadera
  6. Förstår att mamman är riktigt stolt. Hur skulle du kunna vara annat med den goklimpen! :)

    Och jo, jag är klok, lite rastlös bara...;)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Åhh vilken fin vagn (älskar lila), vilken fin liten flicka och vilken fin mamma!!!
    Förstår att du är stolt. Ser himla gott ut i solskenet.
    Kan tänka mig att pappa är som en stolt tupp =)
    Ha det gott och sköt om er
    kram/Y

    SvaraRadera
  8. härligt de :)
    fått en bra start på veckan? kram :)

    SvaraRadera
  9. men hur söt får man vara! :D Stolt mamma förstår jag att du är! ;) Fin vagn oxå btw!! SV: nej, jag missade sommarkrysset... Men hon har verkligen hottat utpp sig som sagt! :) Kram

    SvaraRadera