Besökare

torsdag 6 september 2012

Hokus Pokus Filiokus


Med risk för att vara lite tjatig, vill jag åter igen poängtera hur fantastisk människokroppen är.
Tre dagar efter förlossningen och hokus pokus filiokus:
Magen har sjunkit in som en punkterad badboll.
 
Vad jag också har märkt, är att jag tydligen hade dragit på mig mer vätska än vad jag hade trott. Exempelvis är armarna, som fortfarande var relativt tajta för fyra dagar sedan, nu ganska lealösa. Jag ser fram emot att kunna börja träna upp kroppen igen, men var sak har sin tid.
Igår kom det här superfina kortet i brevlådan. Det är tillverkat av min härliga vän Yvonne, som vi lärde känna i Thailand i julas. Hon har en otrolig känsla för att göra kort och lyckas alltid få till det där lilla extra, som gör korten ytterst personliga.
Den här söta elefanten, som fanns på insidan av kortet, påminner verkligen om Thailandsresan.Yvonne tatuerade nämligen in den sista kvällen där.
Gå in och kika på Yvonnes Kortmakeri. Förutom att bejaka hennes finesser, kan man även beställa personliga kort där och jag kan lova att det är väldigt uppskattat att ge bort (och att få, såklart!).
 
Tusen tack Yvonne och Anders för det jättefina kortet!
 
Love,
Carro 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Hej och var så god, det var så lite så. Fast kortet borde ha kommit igår . Det låg färdigt sedan länge och bara väntade på att hon skulle komma så jag fick veta längd och vikt m.m där till insidan =) Halskedjan med micken var bara en liten extra kul grej, hittade den då jag köpte andra saker till mig på ebay och kunde ju inte motstå den. Tack för det du skrev i min blogg. Som du sett har jag inte bloggat på ett tag. Har ju gjort massor med julkort men dom kommer i december. Nu blir det nog inte så mycket kort gjorda heller för vi har köpt en lägenhet så snart ska det packas (vi kommer bo kvar i Väsby)
    Ja det är otroligt med människokroppen, du ser nästan ut precis som innan.
    Hoppas allt är bra med er. Nu ska jag snart äta en tårtbit med A som blir ett år äldre. (inte firat nåt) Han hälsar så gott
    Kramar/Y

    SvaraRadera
  2. Är inte mycket kvar av kulan!:) Härligt! Den kommer försvinna fort! Ska bli spännande och få följa din träningshöst. Förstår att du längtar att få komma igång snart!:)
    kramar

    SvaraRadera
  3. Du verkar ha en sån där mirakelkropp som många nyblivna mammor drömmer om. Undrar om det kan vara bra att träna upp sig innan en graviditet för att underlätta återhämtningen efteråt. Tål att funderas på=)

    SvaraRadera
  4. HERREGUUUUUUUD vad Yvonne är duktig! WOW!! :D Har hon någon webshop för sånna personliga kort?=)

    Och du, WOW till din form! :D Shit :)

    SvaraRadera