Besökare

fredag 7 september 2012

Bästa stunden på dagen...

Stumpan är bara fyra dagar gammal och det har varit fantastiska dagar. Hon sover väldigt bra och äter som en häst. Just amningen är nog den stund på dagen som jag tycker bäst om. Kanske lite för att det i början fanns en oro för att hon inte skulle få i sig tillräckligt, men främst för att det gör henne så belåten.
 
Det är en riktigt fin höstdag idag, men jag tänkte vänta med premiärpromenaden med barnvagnen tills i helgen. Trots att jag hade en väldigt bra förlossning och att jag mår väldigt bra, är man ändå ganska omtumlad. Fysiskt, men allra mest psykiskt.
 
Jag tror det kallas för optimal lycka!
Love,
Carro 

7 kommentarer:

  1. Hej du,,Ja optimal lycka upphöjt med 2,,hon är ju så söt o fin,lilla September..Jag har oxå finväder,så nu ska jag ut på vift..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Låter otroligt mysigt!

    Verkligen grymt imponerande hur snabbt din mage börjat sjunka tillbaka till tidigare form. Riktigt coolt hur fantastisk människokroppen är som sagt..:)

    Sv: Du har självklart helt rätt i att det blri Vasaloppet 2013 också, också uppvärmning med Tjejvasan helgen innan..:)

    Ha en härlig helg nu och hoppas ni får njuta av en barnvagnspromenad i helgen!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket haHA, ja det är viktogt ;)
    Vad ska du hitta på ikväll då ? kram :)

    SvaraRadera
  4. Hej från bibliotekarien!
    Jag är så glad för att få ta del av de fantastiska och rörande bilderna du delat med dig av här på bloggen.
    Än en gång grattis till den underbara flickan!!!
    Anna-Lena




    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, Anna-Lena :-) jag kikar förbi er om någon vecka, så får du träffa lilian In Real Life :-) kram

      Radera
  5. Jaaaa det längtar jag efter!!!
    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  6. Men GRATTIS!!!!! Från Kina.

    SvaraRadera