Besökare

lördag 1 september 2012

Ett år efter Fitnessfighten

Jag har alltid varit en genuin träningsmänniska. Jag har hållit på med många olika sporter och på senare år har gymträning, kondition och golf legat i fokus. Efter att alltid ha varit i bra kondition, tappade jag formen ganska rejält 2011. Det var egentligen ingen större tragedi, varken fysiskt eller psykiskt, men däremot kom jag till en punkt då jag insåg att det var dags att göra något åt det. Idag är det precis ett år sedan jag började köra Fitnessfighten. Det är en tävling som inkluderar ett kost-och träningsupplägg som man kör i en månad. Bland drygt 400 deltagare lyckades jag vinna hela tävling och förutom grymma priser, fick jag tillbaka en pigg och  stark kropp.
Ni kan läsa mer om mina resultat HÄR.
Dagsformen är inte lika slimmad. Midjemåttet ligger på 101 centimeter, 40cm mer än för 9 månader sedan. Det blir visst så när man har en nio månader gammal bebis i magen. Kroppen i övrigt är stark och pigg, tack vare träning och bra kosthållning.
 
Det finns sällan någon bra ursäkt för att inte hålla sig i en någorlunda god kondition.
 Det gäller gravida också.
 
Just ja, glöm att jag skrev det sista - det är ju tabu.
 
 
Ha en trevlig helg!
Love,
Carro  


10 kommentarer:

  1. Snyggt och den gravida kroppen är också jättesnygg! Inget överflöd bara en babymage...Fina du! Kramiz!!

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte på dig i morse när jag var ute och promenerade, att nu är det ju september, så då kommer ju er lilla tös att födas i "rätt" månad eftersom hon inte kommit ut än. :)

    SvaraRadera
  3. Wow! Så jäkla häftigt och få se hur kroppen förändras!=)Vilken skillnad mellan september och oktober månad. Det går och göra så mycket med kroppen med kost och träning. Väldigt synliga resultat på bara några månader. Dina ben är supersnygga!:) Riktigt vältränade och en inspiriation för mig som har som mål att få lika snygga ben i framtiden. När du kommer igång igen är du back in no time!;)Ha en skön helg!=)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Gick precis i samma tankar som föregående skrivare. Nu ÄR det ju faktiskt september så då blir det ju alldeles rätt för eran lilla Rockprinsessa!
    Önskar er lycka till när det blir av och att det går "smärtfritt"!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hejsan vännen!

    Så fin du är med magen!
    Men nu får hon allt komma ut, lillsessan!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  6. Tabu eller inte så håller jag helt klart med dig. Känns som allt för många tyvärr "gömmer" sig bakom sin graviditet och har den som motivering till att de inte behöver "leva sunt".

    Du är otroligt vacker vare sig du är gravid eller inte iaf!

    Hoppas ni får en underbar helg nu!
    Kram

    SvaraRadera
  7. HAHA! Älskar slutklämmen!! :D

    SvaraRadera
  8. Härlig blogg! :)

    Vad tycker du om mina nya klänningar jag beställde från asos?
    Du hittar dom här: http://eraey.se/2012/september/shoppat-fran-asoscom.html#comment

    Ha en grym söndag!
    kram

    SvaraRadera