Besökare

fredag 31 augusti 2012

Fredagsmys på morgonkvisten

God morgon alla glada!
Då var det fredag igen och visst är det en skön känsla? Även för en annan, trots att jag har gått hemma i snart två veckor nu. Började morgonen med att fylla upp vatten i jacuzzin. Det händer inte ofta här hemma.
Sedan kröp jag ner...
... och brottades med bubblorna och skummet i det varma vattnet i en och en halv timme.
Vi har en bastu också och det är möjligt att vissa skulle ha menat att det skulle ha varit en skön fortsättning på morgonen, men bastu har aldrig riktigt varit min grej. Vi har bott här i ett och halvt år och hittills aldrig ens tänkt tanken att använda den.
Kanske till vintern. Kanske inte.
Jag tror inte att man kan börja en dag så mycket bättre och därmed lovar jag mig själv att det inte ska få gå lika lång tid innan jag använder den igen. Nästa gång kanske man till och med kan få exklusivt sällskap, i form av Älskling? Kanske till och med av en liten knodd när hon har blivit någon månad gammal?
 
Ha en härlig fredag!
Love,
Carro 

5 kommentarer:

  1. Oki,Star of the Day,,mysig start på fredagen...Det är många år sen jag körde in i Söderhamn,har stannat och handlat vid E-Center någon gång,,annars kör man på mott norr och stugan,,eller trött hemåt på Em..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. ja du kommer ha en underbar tid framför dig med en liten knodd.
    Finns inget bättre.
    Ja hösten brukar vara en nystart på mkt.
    Nu ska här lagas mat, har en köttfärslimpa i ugnen doftar mumma.
    sen ska jag ha myskväll med sonen.
    kraaam

    SvaraRadera
  3. Låter inte helt fel att börja dagen i badet... Speciellt med tanke på hur vädret varit idag..

    Mys på!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. The state of the art flex belt, try it you will not regret
    it.

    Review my website :: Http://Www.Marsvenusatwork.Com

    SvaraRadera